סדנת GPS ליזם המתחיל בהנחיית טל שחר

חלק גדול מאוד מהעסקים שנפתחים נסגרים תוך שנה. הנחת העבודה שלי היא שכל אחד יכול לעשות הכל בחיים.

הדברים שעוצרים אותו לרוב, הם  חוסר ידע ואמונות מגבילות בנושאים שונים.

לאחר עשרות שנים של ניהול עסקים אני מרגיש שליחות להעניק את הידע שרכשתי בעולם העסקים ואת

הכלים לפיתוח מסוגלות אישית.

מי אני?

טל שחר, בן 52 נשוי + 3

עד גיל 50 חייתי במירוץ העכברים – עבודה- בית- המון טיסות – קופץ ממקום למקום ופשוט מתגלגל.

כאשר נחשפתי לתחום ה- NLP עשיתי שינוי מטורף בחיים וכתוצאה מכל גם שינוי משפחתי וסביבתי. בעקבות השינוי התחלתי לעסוק רק במה שאני אוהב,  ולא מדובר בקלישאה.

העיסוק העיקרי שלי היום: ייעוץ עסקי / הרצאות / הובלת טיולי שטח.

אני רואה בעבודה שלי שליחות, אני עושה זאת באמצעות העברת ידע וכלים מעשיים לאנשים בכל הגילאים, והבאתם להגשמת מטרותיהם תוך כדי חופש מכבלים.

מבנה הסדנא

בסדרה של  חמישה מפגשים יקבלו המשתתפים כלים פרקטיים, משני חשיבה וחיים כיצד לקבוע מטרות

ולהשיגן בחיים בכלל וכיזמים במיוחד.

יזם הינו אדם אשר רוצה לקחת רעיון ולהניע אותו תוך כדי רתימת אנשים וגופים לכדי ביצוע.

בעזרת הכלים והידע שיקבלו המשתתפים, ובמידה ויבחרו להשתמש בהם, יוכלו לפרוץ דרך משמעותית ביכולת להקים עסק ולשווק אותו.

מפגש ראשון – יכולות תקשורת בעזרת מודלים

כל יזם יודע שלפעול לבד זה לפעמים מורכב וקשה להתקדם בצורה הרצוייה.

לכן יש לרתום אנשים / שותפים וגופים מסויימים לרעיון,  לדרך,  ולמטרה.

על מנת לצלוח זאת אעביר למשתתפים כלי תקשורת בין אישית אשר ישנו את דרך החשיבה והפעולה בכל ענפי החיים – מקצועי, אישי, משפחתי, ותקשורת מול ילדים.

מפגש שני – קביעת יעדים ומטרות- ומה הדברים שמתאימים לי כיזם

צוללים למים – מה אני רוצה להשיג, מציאת הלמה הגדול,  ובעיקר איך אני מגיע אל היעד – עבודה על פי מודל ברור ומדוויק,  עבודה בקבוצות.

 מפגש   שלישי – סוגי יזמיות ופיתוח הקשרים NETWORKINGN

המפתח להצלחה נמצא בקשרים

איך אני הופך את מערכת הקשרים שלי למערכת משומנת, מתפקדת ויעילה. מהם המקומות ליצירת קשרים חדשים וכיצד מתחזקים אותם.

.מפגש רביעי – שיווק

מבוא לשיווק

כתיבת הסיפור

מציאת הייחוד של העסק

ערוצי שיווק עכשוויים ומודרניים – רשתות חברתיות: פייסבוק / אינסטגרם / גוגל / רשימות תפוצה

מפגש חמישי  – תכנון והבנה כספית

מושגים – חשבונית, קבלה, גבייה, סוגי תשלומים ועלויות

תזרים – מה זה תזרים וכיצד מתכננים כזה?

תמחור – יסודות בתמחיר המוצרים